Hallå baby!


Ja, idag känner jag för att kalla min blogg baby! hoppas ni gillar de. :D Idag är en bättre dag än igår.. känner mig på ganska bra humör. :D trots att jag inatt vaknade med värsta magknipen, de var så fruktansvärt.. :( men somnade ifrån de sen som tur e.

Igår var de myse tv kväll som gällde.. pappa hade köpt så vi åt oss en korvajävel! :) med bröd så klart. :D sen tittade charlotte förbi en sväng.. tjabbade lite skit o tittade på världens bästa hemmafruar o lite christine efter de. :D niiice!

Ikväll vet jag inte vad som händer.. ska nog mysa ner mig själv i soffan med något gott att äta.. sen sova tv hela kvällen. :D för de kan man inte göra imorgon kväll, då ska vi ha möte på jobbet på kvällen, så jobbar 9.30-22.00 imorgon! inte så festligt faktiskt! men men! de e bara att gilla läget!

Hoppas ni har de bra allesammans! :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

haha baby...älskar det! o speciellt olof baby!

du är för tosig! puss

2009-10-15 @ 10:21:14
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0