Får göra ett inlägg innan plina tappar allt..

Ja, hon brukar glatt gå in här kanske flera gånger om dagen o hon möts då av samma inlägg.. o har gjort de hur länge som helst.. o varje gång så blir hon mer o mer upprörd. så för hennes skull så måste jag uppdatera. så detta är för dig plina.. :)

På sistonde har de inte hänt så mycket.. har fått pysselsjukan.. så har gjort hela mitt mallorca album o har nästan kommit halvvägs med rhodos albumet. :D men känner att de värsta har gått över, så pysselsjukan är lindrigare nu. i helgen blir de fest, massa fest. ikväll, så klart fredagstradition med pappa o plina, o hedersgästen lasse! han gör ju hela kvällen. :D sen bär de av till förfest hos anton.. han har fyllt år. :D ska bli skit trevligt!!

O imorgon är de jag som står för festligheterna.. fast bara giganter. :D ska bli skit kul de med, de var längesen. o kvällens hedersgäst enligt mig är ju självklart kimsidimsi, som kommer ända från varberg för att vara med mig. :D så jag hoppas att helgen blir låda!

O ett perfekt avslut på helgen är att jag på söndag ska på söndagsmiddag hos mina älskade mormor o morfar!! :D

Kan inte bli bättre!

Hoppas ni får en koslig o lådig helg ni med! :)



Ähh va faaen, blir inte bättre än den här.. fy fan va vi ser ut.. eller jag i alla fall.. men lite kosligt! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

underbart!! jag tackar o bockar! :)

äntligen var det roligt att gå in på din blogg igen!! :)

längtar massa till ikväll o att det ska bli låda!!

o imon ska vi ha låda på olika håll...vem vet kanske en hel byrå!!

älskar dig skit! see you in the dawn!

2009-10-30 @ 12:22:32
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: kim

Hedersgäst man tackar.. klart man kan flyga land å rike runt för din skull!



Jag e toknervös för ikväll ;)

Kram

2009-10-30 @ 15:53:40
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: rasmus

Hallo baby! hoppas du får en underbar helg! Ikväll har vi ju fest at out place =) det ska bli trevligt! saknar dig! Puss puss

2009-10-31 @ 15:45:53
Postat av: Paulina

nu börjar det bli dåligt ännu en gång med uppdatering!

här sitter jag o lyssnar lite på ebony & ivory o ville läsa lite om din helg! men tji fick jag!!

men du är ju faktiskt hos din mormor o morfar nu...så får väl tagga ner en smula!! puss min älsk

2009-11-01 @ 15:03:36
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0