En liten dag kvar..

.. sen är jag ledig! ja, jag är bara ledig en dag men endå. :) o morgondagen ska spenderas med min plina. ska bli så mys! hon kommer redan ikväll o ska sovas mig! :)

Idag ska jag vara ute på golvet o jag känner mig taggad! hoppas de går bra för mig! :) nu håller vi tummarna allesammans!

Nå, va tyckte ni om scrubs igår, var de inte helt underbart! jag vill se mer.. vill ha hela den säsongen o bara mysa med den! :)

Till detta vill jag bjuda på en liten posebild på mig själv.. de e tur att man tycker själv att man är snygg.. haha! eller inte! :)

 

En posebild är ju alltid en posebild, men är inte den här bilden fan så möe mysigare!? :D

 

 

Ja, de var de hela för idag! Kanske tittar inom ikväll med en liten hälsning från min o plina!

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

eeeeeeeego!

men jag älskar det!! :)

ja massa mys ska det bli ikväll!!!

pusspuss

2009-10-08 @ 12:53:07
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: KIm

Ha en mysig kväll!!!!

2009-10-08 @ 13:13:59
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0