Bästa!

Bästa filmen, bästa kärleken, bästa scenen, bästa musiken, bästa ALLT!



Jag pratar ju naturligtvis om Dirty Dancing! Helt jävla underbar!

O nu har han lämnat oss.. vet att de var ett tag sen.. fick faktiskt informationen av paulina när vi var på rhodos.. båda jag o mamma blev förstörda o lite ledsna.



Men han var ju så sjuk o raddig på slutet så förhoppningsvis så har han de bra nu.. nu låter jag lite sträng kanske.. men tycker att de är väldigt tråkigt o sorligt.



Han är helt fantastisk i denna filmen o she`s like the wind, en av mina favorit låtar! o filmmusiken har gett oss så jävla mycket gott under åren.



Påsklovsveckan.. eller vad säger du plina.. :)

Världens bästa Patrick Swayze i världens bästa Dirty Dancing!




Kommentarer
Postat av: Paulina

jaaa heeelt underbar är filmen o patrick gör hela filmen!! så jävla sorgligt är det...men jag hoppas att han hade the time of his life iallafall! :)

2009-10-04 @ 19:53:43
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0