Wazzup! :)


Hur är de med er allesammans? bra hoppas jag.. :D

Själv mår jag tipp topp! :D byggt om i min kassa hela dagen... o de blir skit bra. :D Sen ska jag pyssla framåt kvällen.. håller på för fullt med mitt rhodos album, o de är så mysigt!!

O imorgon är världens bästaste dag.. fredag o de innebär fredagstradition med alla dess tillbehör! så förbannat mysigt! va fan ska fredagen bli av när doobidoo slutar?

Sen stundar ju en ledig helg för min del o de tackar man ju inte nej till.. de ska faktiskt bli riktigt skönt.. vila ut sig o självklart lösa melodikrysset på lördag.. fan va du smittar av dig plina, innan sket jag både i doobidoo o melodikrysset.. nu är de fan heligt! är de inte kärlek så säg! :)

Vad ska ni göra i helgen då?

Meine biatch Karen.. jag vet inte om du fortfarande läser min blogg, men om du gör de.. hur är de med dig? de stundar julbord på giganten snart o jag saknar dig!! :)

Har inga direkta bilder o bjuda på, så tar en favorit i repris så att de inte är tomt..

 

Kim, emelie o hakan! gott gäng!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Emelie!!! Din jävla snäcka!

2009-11-12 @ 21:41:32
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

härligt inlägg!!! massa mys juuu!! :)

älskar att jag kom in här o du har gjort tre inlägg som jag inte sett...sånt gillar vi emelie fortsätt med det :) puss

2009-11-13 @ 13:59:46
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Karen

Klart jag kikar in då och då! Saknar dig med! Jag sitter hemma och stickar med en halv förlamat arm efter gris-sprutan, bönderna på tv- alla tiders! Hur är det med dig? Kiss and bajs

2009-11-15 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0