Söndagsmys!


Mm, de blev de verkligen.. jag o plina fikade först hemma hos min underbara mamma.. vi fick oss en varsin biobiljett. :D tack mammsi! :D

Sen åkte vi o hyrde de tre sista filmerna med johan falk. :D lika bra o ta alla tre på samma gång. :D tittade på del 4 tillsammans med christian. :D den var riktigt bra.!! "min kille" var inte med så mycket men den var bra endå.. lipade lite på slutet också. tyckte de var lika bra. :D

Sen gosade jag, masis o plina ner oss framför paradise hotel.. some pretty good shit. :D

O goooood lasagne fick jag ju med. :)

Sen gjorde jag o plina oss iordning för att krypa till kojs. :D

Kvällens munskölj!



Kvällens "klar med munskölj"



Kvällens kiss



Kvällens "va fan, skelar jag?"



Kvällens "vi tar en till bild när vi munsköljar"



Kvällens "nu har vi krypit till kojs"



Kvällens "haha, kolla mitt huvud i skuggan!"



Vääldigt mysig söndag som avslutades med lite scrubs i sängen. :)

Nu måndag, tvättdag! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

massa mys var det!!! två härliga dagar i skedala!!

snart kan du gå med i gruppen skedalabor! :)

imon är det möte...spännande!!

jag vill se tp!! o snart sista delen av johan falk...jag kommer dö!!!

puss

2009-11-18 @ 13:24:38
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0