Pappsidabbsi


Ja, de kallar jag min far ibland.. eller pappa jan som går ganska friskt nu! :)

Jag har redan firat min kära far, gjorde de i fredags tillsammans med fredagstraditionerna.. han ska ju ha musikträff med anton o jonas ikväll. Så han fick sina paket i fredags. Han fick en mössa, ett par vantar, en ring, tre-pack kalsonger o två ranelid böcker. :D han blev jätte glad!! :)

Igår hyrde jag o alltet film, män som hatar kvinnor o johan falk 1 o 2. Bra filmer... har inte sett johan falk 2 än, men vi spar den lite... o jag tror jag är kääär.. haha.. i han som alla är tända på frank! :D eller jack som jag kallade han genom hela filmen.. men han var ju så grann. :D

Hade i alla fall en jätte mysig kväll! :D o fick titta i alltet fina album från mallorca.. underbara bilder, men fan va men ser ut!! :D

Ha en underbar söndag o fars dag alla pappor! :)

Älskar min pappsidabbsi mest! :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja massa mys var det igår!! haha o du tyckte det var så roligt att båda hette jack wagner...du är ju för söt!! :)

tänkte nu slänga upp denna repliken " I rather be his hore than your wife" :) oouuu!

puss

2009-11-08 @ 19:16:41
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

lägg av! du kollar inte tp utan mig!

2009-11-08 @ 19:17:30
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0