One day kvar!


Sen är de freeeeeedagstradition! hehe.. ett jävla tjat om fredagstraditionen, jag vet.. men de är ju bara plina som läser min blogg ändå.. o kimsi så klart! hej hej kiiiiiim!

Igår när jag kom hem från jobbet så välkomnades jag av en drink från min kära far.. en god rom o cola.. mumma så där en onsdag.. sen blev de kantarellsoppa till förrätt o en god jävla entrecote till varmrätt! riktig bamsestek! :) o till de njöt vi av scrubs! :) kan inte bli bättre.

Jahanähe.. nu vet jag inte vad jag ska skriva.. strumpi var inne på jobbet idag.. kul o se han, de var ju as längesen.. denna infon var mest till dig plina.. ingen höjdarnews kanske.. :) inget ni känner att ni vill anteckna.. haha!

En bild.. javisst! :)



Precis hemkommen från Rhodos.. vill åka på semestern igen!!!

 

Ha de nu gott allesammans!

 

 




Kommentarer
Postat av: majsan

Snacka - ja läser åsså!

Kram

2009-11-26 @ 18:47:54
Postat av: Cissi

Jag läser ju oxå! :P Vad gör ni på fredagtraditionen då?

2009-11-26 @ 20:34:17
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: majsan

haha jag älskar att du skrev att strumpan var på jobbet...ska absolut anteckna detta!! :)

2009-11-29 @ 11:25:20
Postat av: Paulina

haha var jag o inte majsan som skrev det sista

2009-11-29 @ 11:25:51
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0