Mysemåndag!!


Ja, de var de verkligen.. först var jag dock på jobbet mellan 8 o 11, julmöte.. sen spenderade jag hela dagen med att pyssla o tvätta.. de tycker jag ju är förträffligt! :)

Sen kom plinisen o vi tittade på ullared o sen på johan falk del 2.. o herreguuud va fiiin han är.. Frank! shit säger jag bara.. :D

O de var så kul mitt i pausen på ullared så bestämde vi oss för att åka snabbt till hemköp för att testa en ny ben o jerry glass.. cheescake gick inte hem. Som sagt vi bestämde oss för att stressa sönder oss själva för att hinna åka till hemköp i pausen.. vi sprang o slängde på oss ytterkläderna.. pappa kom hem mitt i alltihoppa, plina blev rädd.. skrek o la sig på golvet.. sen snabbt iväg.. men tyvärr hann vi inte riktigt, men jävligt snabbt gick de. :D

Ikväll ska jag plugga för första gången sen jag gick ut skolan.. ska på kassamöte i jönköping imorgon o fått massa uppgifter som jag ska göra ikväll.

Ha de nu så gott allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

åh...plugga ikväll alltså? :) spännande! :)

haha ja fan va vi stressade, o satan va rädd jag blev när pappa jan kom hem! herregyd! crazy :)

men den var god, o johan falk var sjukt bra!!! :)

puuuuss

2009-11-10 @ 14:05:40
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

att vi ska mysa massa!! :)

haha men hade du inte skrikit att din pappa hade kommit hade jag inte blivit så rädd att jag lagt mig på golvet!! o hade det varit sommar hade vi hunnit två vändor innan det börjat igen! :)

2009-11-10 @ 14:19:57
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0