Min weekend in bilder!


Har haft en underbar helg! :D

Började med en underbar fredag med att jag o pappa välkomnades hem av paulina som fixat allt till oss.

Vin i kylen.



En vääldigt god soppa som hon o bengan slängt ihop.





Jag o värdinnan. :D



Fredagstrion!!



Tack så mycket plina. :D



Sen efter doobidoo o idol så blev de två sista avsnitten av twin peaks. sorligt att de är slut nu.. o slutet på hela serien är inte så roligt. :( sen nanade jag gott jämte min gumma. :D du är bäst!

Lördagen
började med melodikrysset.. pappa o plina ägde hela krysset o klarade allt.. jag var mest bara med på ett hörn. :) sen tittade jag o plina på johan falk del 3.. o fy helvete va grann han är i den.. frank wagner..  jag är kär! :) efter de blev de en cykeltur till hemmakväll för att lämna den. :) o då var vi undercover.. haha, vi såg allt genom johan falks ögon. haha. vadå besatta?

Sen blev de en afterwork på harrys.. tyvärr utan plina..

Jag, pappa, frida o hennes henrik.

God mat o förträffligt trevligt sällskap. :)





Sen rundades de av o jag begav mig hem till gädden på en lugn förfest med mest lite skit snack. mysemys.



Linda flickebarn.



Här väljer jag att posa med lite popcorn.. sexy! :D



Men jag gillar ju även att göra nått käckt med. ser jag inte lite nysnyten ut? :)



Väl nere på byn. träffade en av boffes kompisar.. o är de inte lika? o är de inte cissi som smyger fram där bak? ;)



Ja, här har vi ju cecilia. :D



Goa tjejerna. :)



Söta du. :)



POSE! lovin it. med mitt nya läppstift. :)



Hela gänget samlade. boffe ser så go ut. :D



Lite draget nere på bobbsi kanske. :D



Träffade fina charlotte. :D



Hur fan ser jag ut? :)



Fan va festligt bild. :D



Otroligt fina charlotte. :D



Finns en pose bild på linda när hon ligger uppe på bänken, men tyvärr blev den för vulgär så kan inte dela med mig av den.

Sista bilden ut, på mig o cissi.. se så slickat o svett mitt hår är. haha! men vi dansade ju som galningar o jag hade ju kofta o skit. klart de bidde varmt. men jag trodde inte jag såg så illa ut.. men de får man ju bjuda på. :D



De var i alla fall en skit rolig kväll.. :D fick alla att dansa i ring på scenen till put your hands up for detroit.. vi började med att vi var åtta eller nått, slutade med att vi var femton kanske.. de var hur kul som helst!! :D

Tack alla som gjorde kvällen så kul!

Söndag, bakfylledag.. de blir fika hos mor snart med plina.. sen blir de johan falk del 4, MÅSTE ha min frank wagner dos. han är min drog! sen ska jag faktiskt sova i spoonvalley.. ska bli mysigt. hoppas vi ska kolla på de nya paradise hotel. :D

Ha en underbar söndag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0