Min helg..

Lite sen uppdatering, men bättre sent än aldrig. :)

I fredags så hade jag, pappa o paulina den traditionella fredagskvällen med doobidoo o lite mat. :D sen bar de av till anton på förfest/kalas. :D

Attans trevligt!











Sen bar de in till stan. jag o plina skulle skita i tre hjärtan för en gångs skull o gå till the corner.. men de var sån kö så vi gick till tre heartsi.







Kvällen slutade med att propparna gick på både mig o plina.. haha.. de hände något sen var vi borta. :D tror att de var jägershotarna som knäckte oss. jag har ingen aning om hur jag kom hem, trodde att jag o plina haft följe hem. men när jag förtvilat frågade henne dagen efter när jag vaknade, sa hon att nej, men emelie vi kom inte hem samtidigt.. ahh.. strängt! hur fan kom jag hem?

Så lördagen spenderades i viloläge eller busskörande.

Sen var de förfest här hos mig. tack kim, som fixade allt!!! ;D

BerraB and Ella :)



Käraste Kim som här ger oss kvällens bästa bild.



Mattias o pappa fann varandra dirket.. Mattias hann precis in i vardagsrummet när de sen började resan på sin underbara vänskap. :)



Johan



Kim, emelie o hakan



Lennie



Björn i en alldeles förträfflig pose.



Årets snyggaste tatuering. love it!



Mmm posa!!


 
Lite tjabb i köket innan ingång till stan.



Utanför bobban träffade charlotte..



Kim var lycklig. :D



Jag o ella försöker på oss en fin bild.. synd bara att jag inte låter ella vara med på bilden.



Yeeezz



Jag o kim försöker oss på lite vackra övningar..

   

Peace!? när fan gjorde man de sist?

 

Så här poseiga och sliriga var jag o kim strax innan vi begav oss till bond för att leta upp lennie, johan o mattias..



De blev dock INTE som vi trott.. men de blev trevligt endå.. :D

På väg hem..

vem pratar lennie med??!!



Goott.. kim är med i alla fall..



Här försöker man se snygg ut..



Kvällens sista o underbaraste bild... så mysig!



Det var en skit rolig kväll!!

Tack kim! o tack för den mysiga o roliga förmiddagen i mitt kök dagen efter. :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0