Julbordet!


Ja, de var ju trevligt julbord på heagård som gällde i lördags.. samt efterfest hemma hos fisen efter de. :D så de bidde inget stan.. men lika bra de.. lite dragen var man o pengar sparade man ju. :) de har tagits hur många bilder som helst.. så ni får bara se en liten, liten skara.. Tack alla som var med o gjorde de till en sån trevlig kväll... o hoppas att de inte bara var jag som var askalas! :)

























Ja de fick bli sista bilden ut nu för tillfället.. man vet aldrig när jag kan smyga in fler.. :)

Idag har varit på stan med kära mor.. handlat massa julklappar.. de är inte ens december o jag är i stort sett klar med mina julklappar.. vilken kärring man har gått o blivit. :D


Kommentarer
Postat av: frida

okej emelie.... nu jävlar ska här göras inlägg! Först: TACK! för ditt trevliga sällskap och för att vi kan hjälpas åt att fylla i luckorna. SEN: Hade det inte blivit lika mysigt vid brasan om inte du varit med. SIST: Gött med sällskap hem (och då menar jag ditt och ingen annans)! Ha ha ha.. å inte behövde jag tjata på dig heller.. =) vi e ju likadana. puss o kram på dig!

2009-12-01 @ 11:34:07
Postat av: frida... igen

Glöm inte kameran i helgen!! måste få en flashback från alla raddebilder.

2009-12-01 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0