Torsdagförmiddag

Hej hopp allesammans! Hoppas de är bra med er alla där ute, eller alla o alla! Ni är en liten vacker skara som läser min lille blogg!

Ganska lugn dag idag.. inget direkt vettigt att skriva om! Så tänkte visa er någon bild. Har en bild, de är ett tag sen, men plina hade smörjt en sig med brun utan sol o sedan haft ringar, såna fina ringar från typ hm, men de är ju inte äkta, så detta blev resultatet, o de värsta är att de fastnade så. så hon såg ut så i typ en vecka tror jag.. eller?



De e fiiint!

Sen har jag en gammal bild på mig o gäddarna, men de har ju sovit hos mig i tre nätter denna veckan, så de har blivit mycket gäddemys! jag o boffe hade till exempel städdag i tisdags, städade massa, sen varvade vi super mario 3 efter de. :)



O snart, mycket snart.. så ska jag o plina åka o hälsa på vår kära malin in the utlandet! ska verkligen bli skit roligt! den 29 maj åker vi! Tjohooo! o då kanske, kanske vi ska träffa våra vänner från bulgarien, engelskmännen som vi träffade där 2007! de hade ju verkligen varit jätte roligt!! o vi har inte träffat malin sen hon var hemma en snabbvisit när hon fyllde år o vi var i danmark på sannes kalas! En bild på mina allt från utgången den helgen!



Idag hoppas jag att torsdagen går fort, så att fredagen går ännu fortare, sen lördag o förfest!! :)

Ha en förträffligt bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

japp...eller jag hade haft ringen innan...så man blev sådär härligt grön :)

o sen brun utan sol på det!!

men jag ville ha det så...en inne i handen ring :)

puss

2009-05-14 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0