Så där ja..

Då har jag o mitt allt förevigat oss!!

"su dolor es mi dolor" vilket betyder "din smärta är min smärta"

Det härstammar från en fyllefest för många år sen när jag var attans berusad o tjatade att plinas smärta gick genom mig, sen har vi alltid kört med de! o då blev de just den frasen. :) o vi älskar de!

Nu är ju fortfarande plasten på, men så här blev de:



Älskar de o älskar henne!

Måste ju också säga att jag trodde att jag skulle vara den iskalla av oss, men icke. jag var as stissig o tyckte att de gjorde jätte ont, men hon var fan iskall, hon rörde inte en min. men de bjuder jag på! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag älskar det!!! o dej :D

pussss

2009-05-06 @ 21:16:08
Postat av: Paulina

haha min tå ser nästan ut som en snopp

2009-05-06 @ 21:17:17
Postat av: Kim

Jag hade rätt!!!!!



Fina ni blev!

2009-05-06 @ 22:20:12
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Va fint det blev älsklingar! ja men det är väl inte så konstigt att du stissade upp dig! Förvånar mig inte ett dugg! Himla fina var dom i alla fall! Puss

2009-05-06 @ 23:28:23
URL: http://malininlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0