Regniga måndag..

.. O de är pappas första semesterdag, stackarn! han har tagit en veckas semester, o då sätter de dåliga vädret igång, men jag håller tummarna att han får lite sol nu ska när han ska vara i trädgården o pyssla. :) o jag har fått lite pysselsjukan, jag o plina kan få de o ibland, nu till exempel har jag hittat massa bilder från en personalfest som jag ska klippa o klistra o sätta in i mitt giganten-album. hur tjusigt som helst! :)

Igår var de en lugn kväll. diskade o plockade lite när jag kom hem, sen gjorde jag mig lite mat o tittade bara på tv, sen vid halv åtta tiden kom plina förbi en snabbis, tittade på wipeout o lite så i min säng, så mysigt! vad skulle dumle göra utan sin humle?

Vad hiitar ni på denna måndag?

Have it underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0