Nykter-radde-utgång!

Ja, så illa var de igår, jag, flickebarnet o gädden käkade typ vid halv nio tiden, sen blev vi så degiga o så kom de ett avsnitt av CSI-miami, (som jag egentligen hatar), men vi fastnade ju framför de. sen vid elva tiden dracks den första drinken o färdig-ciggen togs. efter lite tjabb o mys under fläkten, så körde gädden oss in till stan vid kvart över tolv, ramlade dirket ner på bobban, nykter o dan med gympaskor. (men jag älskar de) dansade massa! :) träffade underbara cecilia, o söt som hon är gick hon fram o önskade "alla som inte dansar" o senare önskade hon "when i grow up" så himla söööt är du cecilia!! sen träffade vi självklart dexter o sara! de var ligan som var ute! :) o de var så bruna dom två, om jag inte minns fel så har de båda varit i turkiet fast på olika håll. sen var de lite annat smått o gott folk som var ute som man tjabbade lite med, de var trevligt! :) sen kom gädden o hämtade oss o jag kom i säng vid halv fyra, somnade gott! men de var inte lika gott när jag skulle upp o studsa vid nio, men de är bara till att bita ihop.! Tyvärr togs de inga bilder igår, så visar en annan för någon helg sen. :)





Fan va niiiice! :)

Ikväll blir de nog bara tv o lite god mat! är trött som fasiken o de är ju jobbedag imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0