Ny mobil o massa ont i axeln

Jag förlängde mitt abbonemang igår o fick då en ny mobil. :) o eftersom jag inte tittar på något annat än färg o form så valde jag en ganska billig mobil o vips.. då fick jag välja en till, så plina fick en fin lilla telefon. o min är typ brons, jätte fin! så vi är så nöjda med våra telefoner!! :)

O idag har jag as ont i min ena axel, de gör så ont! jag vet inte riktigt hur jag ska få de att släppa.. :( men jag ska inte lägga för mycket energi på de nu, jag o lina åker ju till london imorgon! sjukt! men så jävla roligt! :)

De var de hele för mig idag, ville bara titta in med ett hej! HEJ!

Pussa o kramar till er jag tycker om!! :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha lilla o fin :))

lila ju :)

jag är asnöjd!! tack för att du är så snäll mot mig fisen!!!

imon åker vi till london!! :)

tjoohooo!

puss

2009-05-28 @ 18:32:26
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0