Mys kväll blev de

Jag kom hem efter jobbet vi halv fem, bästaste pappa körde mig hem, sen bytte jag om till något mer vår varmt, sen kom plina, då hoppade vi på våra cyklar o cyklade till hemmakväll, där gick vi länge o väl, men till slut blev de the promotion, eller bara promotion. de var lite tack vare mig att de blev den. :) sen när vi skulle gå ut, så såg vi att man kunde köpa dumpad för 60:-. så de var ju givet! den är så bra! Sen hoppade vi åter igen upp på våra cyklar, jag höll först på att ta fel cykel. :) sen bar de av i en rasande fart till maxi. de blev kyckling, pommes o lite goda såser till de. mums! as gott! sen åt vi o tittade på dumpad. o sen kom de stränga.. jag var så mätt, så trött o ont i magen. då, hurtig som hon är ska plina ut o gå. strängt! så mitt samvete kunde ju inte låta henne gå själv, så de var bara att hoppa i skorna o ut o spatsera! men de gick bra, asgott väder o världens bästa sällskap. hade köpt nya ballrina skor som lät nått fruktansvärt också, så de blev ju underhållande på sitt lilla vis. :) Sen blev de the promotion, (så där alltså) o lite kel med bebisarna,sen bums i säng. mysigt o ha dig hemmasmig plina! :)

Ikväll blir de utgång med flickebarnet! en lugn o trevlig kväll hoppas vi på, ska ju trots allt jobba imorgon!

Have it underbart allesammans!


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha...jag ska alltid dra med dej ut o gå nu hedanefter,

för jag vet att du älskar det :)

hade jättemys min mysa!!

pusspuss

2009-05-03 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0