Mini reunion!

Ja, de kan man kalla de.. de var jag, cissi, sara o dexter. gamla gänget från högstadiet. saknade dock plinisen väldigt mycket!!

     


Vi satt under min fläkt o rökte o tjabbade massa minnen o grejer! faktiskt jätte trevligt! Tittade även på en film som vi spelade in när vi gick i nian till ett arbete i musiken! hur jävla roligt som helst!









De absolut fräsigaste på hela kvällen var definitivt när gäddarna bestämde sig för att cykla in till stan från kvibille! På två gamla raddiga damcyklar som stått o rostat i två år! Jag är så grymt imponerad, jag gillar de! Så de kom ju såklart inom för att säga hej, dricka ett glas vatten o vila lite! Helt underbart, o ser de inte goa ut?





Kvällen fortsatte i trevlig o god takt.. gäddarna kom in en sväng.. boffe fick sig en kärrningadrink av dexter o se så glad han blev!





Innan stan så måste man ju alltid fixa till sminket, de blir ju lätt så legat. :)







Mitt i alla sminkningsbilder så bestämmer sig dexter för att ta bild på min vackra underbara tavla som jag har i badrummet.





Sen en sista bild på mig o dex innan taxin tar oss till the stan!



In the taxi på väg to the stan.





Sen rullade vi ner på bobban där den snälla killen i garderoben tog ett foto på oss, dock utan dex som var på jakt efter sin pojkvän på asian.



En liten paus i dansandet!



Sen var de ju lite rökepaus! Sara hade sin väska som paraply!









Sen helt plötsligt när vi står där, så ramlar sara ihop, hon ramlar över en cykel o tar med sig den ner i fallet! hur jävla roligt som helst! så cissi skrek:
- Sara, ligg kvar, ligg kvar!! o emelie upp med kameran!!
 


De var jätte roligt! skrattade så mycket så att de nästan blev en smygkiss.. :)

Sen var de ner på bobban o svänga på våra lurviga.













Tack för en skit rolig kväll tjejer!!! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha johnny kontant??

Vilken raddig bild på mig bland de första på oss! hahaha

2009-05-12 @ 17:00:46
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha! Viips! Så låg sara på marken över en stackars cykel!! Lite ont om knät gjorde det allt men fy fasen va roligt det va! =))

2009-05-12 @ 20:01:48
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: Kim

Du= tokig som vanligt

2009-05-12 @ 21:20:07
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

by the way...satt du en hel vecka med detta inlägget eller?? :)

2009-05-14 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0