Förra helgens lördags-bilder!

Tänkte bara bjuda på lite bilder från förre helgen, dag 2. Vi satt ju hemma hos cissi. jag, cissi o linda. MYS! o cissis lillasyster sarah kom förbi en sväng med.







Efter lite magont o skit så kom vi in till stan, hamnade på bobban!! o de är ju inte mig emot! :)



Träffade lindas stora idol, rickard, som även jobbar at the giganten!



Efter mycket dans, o en del dricka så stängde dom på bobban o vi tjabbade lite utanför. o se så söt linda är i sin pose!



Men de blev att vi spatserade mot donken! :)



Så de var en väldigt trevlig utgång, trots att man var väldigt sliten från dagen innan!

Ikväll blir de en lite smygutgång med, får se till att ta några bilder. :)

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: linda

visst gädden att du kan vara tjuddig men jag vistte inte att du kunde vara sååå tjuddig, sikket radde ty som satt där o så dyngad! :P men jag bara love it :) da gott :D

2009-05-05 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0