Återigen måndag..

Det spelar ingen roll vad man än gör. de blir då fan alltid måndag igen.. strängt!

Helgen har varit bra! de kommer bilder från i fredags snart, ikväll tror jag allt att de ska läggas upp! det var en jätte trevlig utgång med cissi, sara o dexter! :) fast de blev ett par samtal framåt natten som man kunde skitit i o göra, men de får jag väl bjuda på!

Sen på lördagen så cyklade jag o plina in till stan, köpte lite hö till bebisarna o gick o strosade lite, fast jag var inte alls sugen på de, var nog kanske inte helt nykter från fredagens bravader. men plina tyckte de var mysigt, så jag försökte strosa lite med henne... jag var mest törstig! :) sen pysslade vi lite, hon fixade med sitt mallorca-album o jag med mitt giganten-album! MYS! fast jag var kanske lite sliten... :) Sen kom gäddarna, de lånade min tvättstuga sen bjöd de mig på mat, god köttbit med ris o champinjonsås! mmm gott! sen tittade vi på dumpad o bara mööös!

På söndagen var de bara till att upp o studsa för då var de jobb som gällde.! dagen gick jätte fort o de var såååå mysigt o jobba med frida, vi gör typ aldrig de annars! vi tjabbade massa o så fick jag världens finaste vattenflaska av henne! jag blev verkligen glad i hjärtat av den! TACK FRIDA!! :)

Sen blev de egna gjorda hamburgare o lite pommes med gäddarna o onne! attans mysigt! tittade på wipeout o de absolut bästaste på länge, söndagsparty med filip o fredrik! där var ju båda mina älsklingar med, mikael persbrandt o the one and only, ZACH BRAFF!! man kan ju dööö! o så skrattar han typ likadant som JD! haha! de var underbart. o de finns bara en människa som förstår min glädje o de är ju plina! helt lovely!

Hoppas ni får en underbar måndag, så kommer bilder snart! :)


Kommentarer
Postat av: paulina

jaa...men vem älskar inte zach braff? tokstollar!

vill se denna vattenflaska...är den så fin som du säger? :D

o nu har vi ju hittat våra buddy med ahaha!!!!

puss fisefis

2009-05-11 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0