18 maj

Ja, då var de måndag igen.. :)

Lördagen spenderades som sagt hemma hos berraB! de var jätte trevligt o så himla fiiiint dom hade de! :) sen begav vi oss till bobban, lång kö, jag var kissig, allt var strängt, sen kom vi äntligen in, dansade massa! Vi träffade "killarna" för en gångs skull, as längesen, de var de bästa på hela kvällen, till o med meine diamond var ute, JÄTTE MYS! sen blev de en promenad hem för mig o plina, o de var sträääängt, trött som fasiken, men jag fick mig en tallrik mos till promenaden i alla fall! Tack plina!! O speciellt tack för bakfylledagen som vi hade med pastasallad o massa "chuck"! Looove it and loove you! (Bilder från kvällen kommer senare)

Idag, som sagt måndag, känns tråkigt, bara ledig onsdag denna veckan! :( men de är bara att köra på! Ikväll blir de attans lugnt, hem, titta på tv o nana kudden tidigt! :)

Ha de underbart allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha du är så tosig med dina inlägg till mej..

älskar att esmi har skrivit :)

ses snart fisen! puss

2009-05-18 @ 18:27:05
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Pusss

Hallo! va festligt ni hade det! Jag ser verkligen fram emot foton! Har ju fått en tjuvkik hos paulina men hoppas att du har mer att bjuda på =)

puss puss Rasmus

2009-05-18 @ 20:40:26
URL: http://malininlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0