090515

Idag är de fredag o de kommer o ska samla in radonpuckarna som de placerat ut i lägenheterna på hfab! de ska mäta något värda, så idag ska de samlas in.. vet inte varför jag kände att jag ville berätta de, men de kändes viktigt! vet att ni verkligen finner ro o lycka av att läsa sånt. :-D

I helgen blir de ju som sagt festligheter, men istället för att jag ska ha förfest, så blir de berrabus på jobbet som ska stå för de, o de är bara positivt, han bor ju inne i stan o så slipper jag all disk dagen efter! GOTT!

Vad ska ni göra i helgen?

Plina, du ska ju vara sammans med mig, kanske idag med? pyssla lite?

Ha en underbar fredag!!



Den är så fin så den tåls att visas igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Paulina

hej hopp du :)

ja kanske det...ska vi ta lite pysselmys idag??

måste ju greja med mitt album!! :)

o så saknar jag ju min älskalingsfis!

pusspuss

2009-05-15 @ 14:38:43
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha esmi...den gamle gode esmi

nej vem fan var han bekant med?

kanske pappa pappa botzo :)

2009-05-15 @ 15:36:41
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0