Torsdag 090305 22.02

Ja, då var de bara 5 dagar kvar... sen får man vara ledig en onsdag! =)

Idag har de varit en jätte lugn dag på jobbet, hade dock massa pappersarbete att göra, så de hann jag göra! =) o imorgon ska jag ta mig an lite batterier, ska få iordning lite på de... i alla fall runt om i mitt område.

O idag kom plina in på jobbet med världens suprise! eller jag visste om de, men de var konstigt ändå! men fy faaaaan va vacker hon är! fast de e ju klart, en skönhet klär ju i allt! =)

Nu sitter jag o tittar på två o en halv män, fan va stor ungen har blivit! men lika söt. =)

Nä, om jag inte skulle ta o krypa mig själv till sömns snart... gott o lägga sig efter en lång dag på jobbet!

Dagens bild:



Underbara flikks hos mig på en giganten fest! Måste festa ihop snart! =) håller ju alltid sån låda!


Ha de nu gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

va du är söt fisen... :)

älskar dej massa massa

2009-03-05 @ 22:22:10
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

Har inte ord!!!!

Du e bara för go :)

2009-03-05 @ 22:42:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0