Söndag 090308 18.42

Så där ja, då var den här helgen över.. eller snart i alla fall.. bara lite beck kvar. =) eller viktigast såklart, gunvald! =) Dagen idag har rullat på bra, lugnt som fasiken på jobbet o så fick jag en attans tidig lunch, så eftermiddagen kändes som två hela evigheter! När jag äntligen fick kommit hem så tog jag en lååååång dusch o de var så varmt o skönt! =) o nu sitter jag o småtittar på one tree hill o tänkte lägga upp lite bilder från igår.

För igår så var plina o kim här, vi åt lite tacos o tittade på dumpad! forgetting sarah marshall eller nått heter den på engelska! men sikken emelie film de var, haha! flera saker ville jag se flera gånger om o om igen! =) så den ska jag se snart igen! killarna som är med i den är ju så mysiga med! =) 

De var jätte mysigt att träffa kim! hon har blivit så tjusig nu ju! fast hon har alltid varit jätte fin!
här sitter vi o försöker posa till de lite.



O kimmsidimmsi fick ju träffat mina små bebisar med!



o så var ju plina här, eller var de plina? ser ju bara två brunetter! =)



Ja men titta, de är ju plinisen som has gone brown! so very looooooovely!!!





Det var jätte mysigt att spendera lördags kvällen med er! nu ska vi bara ladda inför melonkvällen! =) o för att inte glömma min ärtsoppefest! =)

Nu ska jag kolla lite gossip girl, sen de whipout! de verkar så jävla roligt! sen kommer Onne hit o vi ska titta på beck!

Hoppas ni alla har en trevlig söndag ni med! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wipeout var ju knäckande kul!



Härligt att träffas igen, gör det alldeles för sällan....

Kram

2009-03-08 @ 21:44:03
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjuuuuuusetjus

2009-03-09 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0