Snö? Nä, de hoppas jag inte!

Nää, de snöade lite innan, jag hoppas verkligen inte att de kommer mer nu!!
 
Vill ha vår! vill ha påsklovsvecka! Påsklovsvecka är något som jag o plina hade två år i rad när vi gick på gymnasiet, under den veckan de var påsklov så var de så fruktansvärt fint väder att vi kunde sitta på min balkong o sola i en vecka.. vi fick massa färg i ansiktet i alla fall o resten fixade vi med lite brun-utan-sol! sen lyssnade vi på massa dirty dancing låtar som vi hade noja på då! de var så mysigt! önskar att jag fortfarande gick i skolan så att jag kunde fått ha mig en påsklovsvecka! eller vad säger du plina? =)

Vi fick en mysvecka i mallorca i alla fall... en bild därifrån!




Ikväll kommer desperate housewives! de är väl för festligt! längtar lite faktiskt!


Kommentarer
Postat av: den sega

äääääääääääälskade din sista kommentar på min blogg

bud på att aldrig uppdatera för att få dina härliga comments :)

älskar att du skaffat nintendo...var riktigt nervös där o emma...stackars emma :)

ölskar dej puss

2009-03-25 @ 22:18:37
Postat av: the p to the l to the i to the n to the a :)

jaaa det tycker jag...skulle du ut idag eller?

kanske kan mysa lite imon då?

pusss

2009-03-27 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0