Snart helg!

Nu är de inte långt kvar, bara denna underbara torsdag, sen en ännu bättre fredag o till sist helgen! O imorgon ska jag inventera hela dagen! de ska faktiskt bli jätte skönt! få gå lite i min egna värld, filosofera o räkna skiten ur alla våra office grejer! =)


Ikväll blir de lugnt, ska hem o fixa lite i marsvinens bur o titta på criminal minds! så attans bra program, sen ska jag väl läsa lite ur min bok som jag börjat på, en deckare! =) fick den av pocket som är här o lämnar böcker o då brukar vi få en bok, månadens läsexemplar kallar dom de, men jag är bara tacksam, gratis bok! =)

o imorse så kom plina efter sju någon gång, hon brukar göra de när hon börjar lite senare o inte har någon bil , då kommer hon inom mig, när majsis kör till jobbet, så lägger hon sig i soffan o går till skolan när hon ska! o idag hade jag ju sovmorgon så jag gick ju inte upp när jag brukar, så imorse smög hon sig in i sovrummet o frågade om jag försovit mig! de var så sött! jag loooooved it!

Dagens bild:



Blir på mina underbara!!!

Ha de nu gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Kim

Personlig väckarklocka... det var inte dåligt!!!

2009-03-13 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0