Onsdag 090311 20.22

Så där ja, då har jag äntligen fått vara ledig en dag... men jobbar imorgon igen. =( får en liten sovmorgon, börjar 11.. de är lite gott!

Idag sov jag länge, ramlade ur sängen vid halv elva, men de var jag värd! =) sen diskade jag, städade min garderob, fick slängt lite skit! sen kom plina strax efter halv tolv, då tittade vi på en av filmerna som vi hyrde i lördags, hade ju två filmer kvar som vi var tvungna att se. så de blev the love guru med mike myers, väldigt festlig! vissa grejer skrattade vi högt åt! efter filmen så åkte vi till netto, rusta, systemet o hämtade tvätt hos mamma! plinisen fick köpt sig en tavla o jag trots att jag inte har några pengar köpte en klänning på b-young! kunde inte låta bli, men den var inte så dyr o jag var ju så söt i den! =) sen kom vi hem o tittade på den sista filmen, patrik 1,5! fy fan vilken underbar film! den var så mysig! o gustav skarsgård är ju så fin! =) efter de var de dags för dans! de var en ny dans idag, den kändes bra, de kommer bli hur bra som helst när man kan den!! =)

i helgen blir de lite utgång med flickebarnet! vi ska ut o svänga loss på våra lurviga på fredag! =)

Dagens bild:



fick bli på just mig o flickebarnet innan en utgång! =)

Ha de nu gott allesammans så hörs vi snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0