Lördagkväll!

Nu är klockan 22.03 o jag sitter alldeles ensam en lördagkväll.. men jag måste säga att de känns faktiskt lite skönt. vila min mage o framförallt vila hela emelie! ska nog krypa ner i min säng snart.. mysa till de lite o sova snart! sätta på lite scrubs kanske, då blir man så lycklig!

O stackars plinisen pluggar ikväll.. uschannemej! strängt värre! men jag hejar på dig... du är the shiiit!

O rasmus ringde precis, hon satt på en pub i london o skulle festa massa..!! jag vill mää! men hon skulle festa för mig med! ha så roligt ikväll min rasmus!

Dagens bild:



Kände att jag ville posa lite o dela med mig! så här ser jag ut ensam en lördag! men ska tvätta av all skit nu o sätta i mina vanliga linser. =)

- Ska jag lägga huvuder på se?

Kommentarer
Postat av: Kim

Du e så fin tjejen!

Inte bra du har ont i magen, vad kan det vara månne?!?

2009-03-22 @ 08:38:21
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0