Fredag!

Äntligen, eller vad säger ni allesammans? fredag är här! =) utgång ikväll med linda o cissi, ska bli riktigt trevligt, ska bara sitta hemma hos mig, dricka lite o prata massa! antaglien massa skit, men de är ju de vi gör bäst! =) de blir faktiskt lite mousserat ikväll, för ovanlighetens skull.. sen lovar jag att kameran ska fram.. ska göra ett riktigt litet kollage kvällen till ära.. =) har ju inte festat på länge nu ju, haha!

Sen på lördag ska jag o plina ha en skräckfilmsafton! ska bli så mysigt! hon ska sova hos mig med, de är ju ett måste! man vet ju aldrig hur skräckfilmerna tar på en, man kan ju bli skit rädd! de har man ju blivit ett antal gånger.. kommer du ihåg plina när vi kom hem från andreas o hade tittat på the ring o ljusstakarna i hallen såg ut som träden i filmen... haha! fan va rädda vi blev då!

Jag hoppas ni får en bra helg allesammans!

speciellt du min älskade rasmus som skulle ut lite ikväll! saknar dig massa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0