Danmarks helgen!

Eller helgen började i Sverige... malin var ju hemma en snabbis så vi skulle köra en liten utgång på fredagen! jag, plina o malin hade fullt upp hela dagen med att fixa allt som skulle göras, presenter ( den gick ju så där ), dricka ( malins första köp på systemet ), kläder, lite smink, masäck, hämta tvätt... ja massa grejer! sen hade jag en liten förfest kvällen till ära. =) Jag, plina, malin, nikki, carro, strumpan o robin, även wille kom o sa hej! vi hade verkligen skit kul, även om jag o malin såg ut som 30+. =)



men vi hade skit kul ändå.. bjuder här på lite mingelbilder!



Fy fasiken va vackra dom är, mina tjejer!

O de var plina o strumpan för kvällen! de skulle hålla ihop i vårt o torrt! =)



Sen kom carro, o även här ser man tydligt vilka som är mot de andra! =)



Även nikki ramlade in framåt småtimmarna, hon hade färgat håret o klippt sig o hon var så tjusig!



Kvällens bästa bild! de ser ut som jag petar malin i munnen! men vi hade så festligt! blev kanske lite överförfriskade allihoppa, men de bjuder vi på! hade verkligen skit kul!



O sötaste finaste malin!! =)



Hej då till robin som skulle åka hem tidigt för han o pearl skulle åka till åre tidigt på lördagmorgonen! hoppas verkligen att de har de jätte mysigt o trevligt!!



Den här får väl jag o plina bjuda lite på! =)



Efter mycket dans, lite ramling o tappning av grejer tog vi en taxi in till stan!





Sen rullade vi in på idas så klart! drack massa shotar eller mest nikki i alla fall.. haha!





Sen var de bob som gällde i alla fall för mig o malin! var där en liten sväng, men de var inte så mkt folk så vi gick till valentine där de andra var! träffade cissi, sara, linda o massa annat mysigt folk! hade nog kul, de jag kommer ihåg i alla fall! =)





De fick bli sista bilden för kvällen! ser lite draget ut kanske, men de tycker jag om! =) haha!

Kom i säng vid typ 4, sen vid åtta väcker malin mig med "emelie, vi måste gå upp nu", de var såååå strängt! så de var upp o studsa, stoppa i sig en åksjuke tablett sen var de bussfärd till danmark! jag o malin åkte ju bussen, mens plina körde hela dagen, hon som skulle upp o göra vår masäck! haha! som tur var så sov jag hela vägen dit. men hann ta lite bilder i bussen!





Här har vi malin o hennes moster pia, helt klockren!!!

Sen kom vi fram till slagelse, kom dit jätte tidigt så kunde degga lite.. åkte en liten runda men vi var så satans trötta. så de blev en powernap!



o de var tur de, för när vi vaknade var vi som två nya människor. så då började vi göra oss fina för den stora festen! så här blev malin! så himla fiiin!



Här har vi två laddade svenskor! laddade för att tjabba massa danska. =)



Jag o malin fick sitta med hennes bror christian o hans kompisar o de var ju trevligt! jag hade världens bästaste bordsherre! han var helt underbar! han såg till att jag hade dricka hela tiden o ville jag hellre ha öl så gick han o hämtade de till mig, o när vi skulle resa oss o ta mat så skulle jag ju gå först, då väntade han på mig o drog in stolen! asså han var helt fantastiskt, har aldrig varit med om att en svensk kille är så.. jag bor nog i fel land! =)

Här är han, christian med fluga, sen har vi christian (malins bror)



Här har vi malin o hennes bordsherre! även han christian, heter alla christian i danmark?! haha!



De var jätte trevligt under hela middagen, hade bara lite svårt att förstå danskan. jag o min bordsherre satt ett tag o pratade om två helt olika saker, så vi började prata engelska istället. efter all mat så blev de dans o malins pappa hade fixat en slush ice maskin som han hade hällt alkohol i.. attans gott! o framåt småtimmarna skulle de bli nattamat, pölse med alla dess tillbehör!



Så tack malin för en underbar helg!!! hade verkligen skit kul!

Hur fantastiskt som helst! looooove it! Hoppas du kom hem säkert, själv sov jag hela vägen hem! =)

Så de var min helg i ett nafs! =)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

2009-03-04 @ 11:36:32
Postat av: Rasmus

Tjabba, tjena, hallå! Ja nu är vi tillbaka till det här igen... Jag har haft en underbar helg med dig stumpan! Den kunde varit så mycket längre tycker jag dock! Bloggat har du gjort till super också! En riktig bloggerska är du! Saknar dig redan snuttan! Pussar

2009-03-04 @ 11:38:38
URL: http://malininlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0