Tjena alla reddiga däggor!

Haha, den rubriken var bara för dig paulina!! :)

De blev en riktigt trevlig kväll i lördags, lite för mycket alkohol, skulle ju jobba på söndagen, så med typ 3 timmars sömn så var de jag som var tvungen att upp o studsa! men de gick jätte bra, mådde skit dåligt till en början men de var inget som märktes eller syntes, alla sa att jag såg fräsch ut! de är fanimej huvudsaken!

I alla fall, jag mötte upp finn o vi spatserade mot linda, o vi hittade jävlar, utan att ringa dom!! vi hade fått en liten beskrivning o ni vet med mitt dåliga lokalsinne o svårighet för höger o vänster så var jag överlycklig att vi hittade!! när vi kom vid sju så var alla redan goa i gasen, de hade ju festat sen tre på dagen!! men de var kul! linda hade lånat hem en loka-kyl som vi haft på jobbet, så den var ju full med dricka! :) har massa bilder men de lägger jag upp senare, antaglien på onsdag på min lediga dag! för hinner ju inte ikväll, bio med paulina! sen imorgon efter jobbet så ska jag o paulina käka hemma hos min mormor o morfar! så jävla mysigt!!!! :)

Så håll ut lite på bilderna! :)

Ha de underbart allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

massa massa mys var det :)

världens bästa film såg vi igår typ :)

fan va bra den va :)

ses ikväll min älskalingsfis! pussspuyss

2009-06-16 @ 12:41:20
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0