Mys i början av min semester!

Ja, jag bestämde mig för att ta en semesterdag idag, vilket do resulterade i att jag nu är ledig i en hel vecka! Semester kan man då kalla de.! :)

I tisdags kväll så var jag o plina på middag hemma hos min mormor o morfar! jätte mysigt o god mat! kött, sås o potatis!! mumma!! o mormor hade dukat så fint!



   

O vi visade massa på datorn, spännande ju, massa kul på youtube med! :)



Sen var de jag o plina som skulle promenera hem från mickedala, men vi fick en varsin öl som färdkost, så de gick jätte bra!



Sen kom vi hem vid halv ett tiden, lite dragna (inte bara av den ölen, utan hade ju druckit hos mormor  morfar med) o hungriga, så vi bestämde oss för att göra en potatisgratäng, o de gjorde vi! :) as gott var de!



Sen var de sängen o vi sov så gott, sov jätte länge, vaknade alldeles för sent, så fick stressa upp o börja tvätta o sen var de den stora handlingen till midsommar! köpte massa mat o massa alkohol, kändes som att de var mat o grejer till hur många som helst, men de är bara vi tre. :) sen kom vi hem o åt lite, sen drack vi ett par glas vin o en o annan drink. :) jag firade in min semester!



Sen tittade vi på dirty dancing o somnade gott efter de! :)

Idag blir en lugn o väldigt speciell dag, malin kommer ju hem idag! längtar massa! :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja massa mys var det!! o jag älskar vår hemfärd ifrån mickedala :)

o igår blev du lite smygfull!! men det älskar jag! :D

puusss

2009-06-18 @ 13:56:59
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

HEY uppdatera när man har semester eller... glidare!



KRAM

2009-06-24 @ 21:07:39
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0