Mm de var väldigt skönt

Ja, de var väldigt skönt att sverige vann lite där. :) jag, plina o linda har precis tittat på matchen med lite tacos. de har varit väldigt mysigt o gott! :)

Annars så har detta varit en lugn dag med tvätt o städ. :)

Har nog inget vettigt att säga, börjar mitt 6 dagars pass imorgon. :(

Så de får bli en bild eller två på detta istället!







bara till dig min gumma! som tack för fluffet på tåget! :)



Ja, de var de hela från mig i afton.. (hej killen), internt mellan mig o plina. :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

haha tack för den din skit...du med ditt fluff är ju iallafall söt :)

hej killen... :) älskar det!!! :)

fast så mycket bättre live :D

älskar dej tjabbsi!

hur går det med majjan då??

puss

2009-06-10 @ 21:31:12
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

äääälskar att du har kommenterat massa...

bäst är ju dina olika roller :)

majjan var med dej iallafall :)

hahah...måste ses snart min fis!!

pusspuss

2009-06-11 @ 15:51:36
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0