Midsommar in the åleryd in pictures!

Ja, lite sent! Men här kommer de goa bilderna från midsommarn som jag o tjejerna hade i ålaryd, som ligger mitt ute i skogen i småland! :)

Här har vi precis kommit fram o malin ska kolla tv:n! :)



Sen hittade vi ett par glasögon som är "to die for"! helt underbara! :)

     

Sen kom sven förbi, detta är precis innan sven kommer!



Klockan 12.25 på fredagen började vi dricka lite gott!



SKÅL mina älskade tjejer!!



O jag hade fräst till de o köpt disney tp! jätte roligt!



Första shoten togs vid 14.41!



Goa tjejerna innan de sjöngs snapsvisa!



Mat förberedelser!



O så gjorde vi ju oss så klart midsommar fina, även om vi bara var vi tre i skogen! :)

     



 



O nu ska köttet stekas! MUMMA!



O plina hade självklart plockat blommor att ha på bordet!



O grillmästarna!





Detta fick bli midsommar maten, o helt underbart gott var de!



O nu ska de sjungas igen!





O självklart skulle plina i sina stövlar ulla fåren!





O malin tittade glatt på! :)



En väldigt förbryllad plina o naturen, varför så förbryllad, gick de inte o ulla fåren med en bärplockare?



Malin var lite frusen om fossingarna!



Sen var de lite trädgårdsvandring!



Efter lite mer alkohol så var de vi som försökte vara porriga!





Malin, hon dansade....



.......... för plina! :)



Min fina make var tvungen att vara med.



Fyllespel o massa gott



Sista bilden ut för midsommar kvällen får bli när malin gått o lagt sig (runt 23.00) o plina städar o precis kladdat en massa vid papperskorgen o jag bara följer efter henne o väntar på att vi kan gå o lägga oss.. fråga mig inte varför jag inte kunde gå o lägga mig själv. men vid tolv tiden låg även vi i säng. :) de är så midsommar ska vara! ;)



Monster frukost dagen efter! alla tre lyckades köra buss, men mådde bra sen!



De var allt från ålaryd! bästa midsommar ever!! :)





Sen kom vi hem till mitt vid 7 på kvällen, då var de på de igen" förfest på min altan!

Tjusige malin!



Raddige jag!



O pose paulina!



O sötaste charlotte!



O bästaste robin! som inte träffat malin på länge ju.. :)



O den här bilden är plina nöjd över, har den som profilbild på fejjan! :) men de är ju sommarposen!



Bjuder vi på- bilder på bobban!












Bästa midsommar helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

maaaaaaaaaassssa masssa myyyys var det i ålaryd!!!

vill göra dety igen!!!!

åååhh massa god mat o med dem bästaste tjejerna!!!

kan det blir bättre?? :)

pusss fisen min!!1

2009-06-30 @ 10:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0