LONDON!

Ja, då har man sett London också, o vääärldens bästaste guide hade vi. :) Malin så klart!

I fredags runt fem tiden så hämtade plina, majsan o bengt mig, då var de en liten roadtrip upp till göteborg, säve flygplats. Laddade för resan.



  

Här står vi med vår kära resväska, som kanske inte var så himlens bra.



I bilen på väg dit!









Sen blev de en liten macka o öl på flygplatsen, o efter att vi checkat in så tog jag o plina oss en liten dricka till. Jag fick mig en liten god o trevlig topp! :)







Resan ner gick jätte bra! Jag gjorde en liten tabbe på planet ner, eller kanske till o med två tabbar. men de bjuder jag helt på! :) En tabbe var när vi skulle gå på planet så bad flygvärden mig att visa mitt boardingkort, men jag tyckte på nått vänster att han bad att få se min högra hand, o förvirrad som jag är så räcker jag fram min vänstra hand. :) men de fixade sig endå! :) 

Sen lyckades vi träffa på vårt tåg direkt när vi landat, de var ett tåg som gick direkt från flygplatsen o vi köpte biljetter på planet, sen mötte malin oss på tågstationen!

Plina på väg in i flygplanet.



O på tågstationen.



Sen var de buss till malin o en lång färd till malins boende, o när vi gick där o kämpade med att dra väskan så smälte typ ena hjulet på väskan av så vi fick bära väskan på alla möjliga sätt innan vi tog taxi den sista biten till malin.

I bussen.



Ett av malins starka försök att bära väskan.



Sen var de bara rätt i bingen, var hemma hos malin vid tre på natten o malin hade planerat piknik vid nio på morgonen.

Tjejerna laddade för piknik-mys!





O malin hade världens överraskning till mig o plina, musikal biljetter!!! Till Shout, som var baserad på massa 60-tals musik o framförallt vår låt, Shout!! helt jävla fantasiskt var de! Så efter en dag med massa strosande så var de dags var musikal, den var hur bra som helst, o som vi stissade upp oss när de sjöng ett avslutnings medley där Shout var med, vi stod upp o dansade o klappade sönder händerna! ;)





O för att inte glömma de fräsigaste, på dagen så såg vi en kändis eller rättare sagt två!! :) Allas vår kära Tommy Körberg o Peter Dalle. haha! så jävla gott!

Sen käkade vi på en pub nära malin, köpte lite dricka sen var de lite förfest som gällde. :)







Efter massa mys o lite alkohol så promenerade vi till busshållsplatsen.



O där hölls de massa låda, de mesta stod plina för!







Sen kom vi till ett sjukt kul ställe! massa bra musik o stort dansgolv! bästa låten var när baywatch låten kom, då höll vi på o dö alla tre. :) Vi hade verkligen skit kul! Lite varma blev vi, plina bidde lite svettig där hon hade sin väska.. haha!





Fotagrafen till detta foto är faktiskt han som sticker fram mellan mig o malin på nästa. :)



Vid halv tre gav vi upp o skulle ta bussen hem, när vi stod där o väntade fick jag världens bästa kommentar av en kille. han ställde sig jämte mig o frågade:
- Do you smoke weed?
- No
-Good for you!!

Haha, de kom så jävla gott! väldans bra kommentar!!

Sen var de hem o sova igen o tog faktiskt en sov morgon så klockan var halv ett när vi begav oss på vår stora sightseeing dag!





Här bor drottningen, men vi fick inte hälsa på. :)



Den sanna turisten!







Vätskepaus!





Big Ben!





Efter ännu en fantastisk dag i london med massa mys o god mat så var vi hemma hos malin, där vi kämpade i två timmar typ för att laga hjulet på min väska, vi fick på de lite halvt. :) sen vilade vi i någon timme, sen var de upp o studsa för mig o plina vid tre tiden på natten då taxin kom, körde oss till tågstationen sen var vi återigen på planet, då tyvärr hem igen. :(



O bästaste pappa hämtade oss i göteborg efter lite felkörningar. :)




Så TACK tjejer för en underbar helg! O speciellt tack till dig min malin för allt! musikal biljetterna, o allt de mysiga!!

Älskar er!!

Nu har vi vår midsommar helg att se fram emot! Ska bli så klockrent! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh så fina bilder! Ser roligt ut! :)

2009-06-03 @ 19:11:29
URL: http://april.blogg.se/
Postat av: Paulina

hääääärligt inlägg bäris!

hur fan ska jag slå detta nu!!!

herregud!! :)

älskar det!!

varför berä'ttade du inte om din andra tabbe på planet ner?? mmmm gosisoos!! :)

puss

2009-06-03 @ 20:13:23
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0