Hejsan hoppsan!

Fredag idag! Jiiihaa!! Det betyder fatiskt att de är feeest! är ledig denna helgen, så vill allt festa till de lite, då var de så mysigt o trevligt att cissi frågade om vi skulle köra en liten träff! Så när cissi slutat jobbet ikväll så kör festligheterna igång! :) då blir de vin med en skvätt sprite i, jag måste ju köra på de billigaste nu när jag ska leva ekonomiskt vettu! :) men de är helt okej, bara de är kallt o kolsyrigt så slinker de ner i kaggen! Vädret är lite ostabilt idag ser de ut som, men jag hoppas verkligen på fint väder till kvällen, de blir väl att spatsera in till stan från cissi, de är ju alltid jag som brukar stå för taxi, men icke idag, min ekonomi tillåter inte sånt. :) men de är i o för sig bara jag som brukar gnälla att jag inte vill gå, men idag är de jag som springer in till stan.. (på de svarar plina, de hoppas jag)

Vad ska ni göra i helgen då?

Meine biatch, Karen får berätta, du har ju ingen blogg där jag kan ha koll på dig! :)

Blir ingen bild idag, så kommer kompensera de med ett kollage från kvällens bravader! ;)

Kommentarer
Postat av: Rasmus!

Ha det så jäkla kul ikväll! Hoppas ni hittar något trevligt folk att snacka med! Puss Pusss

2009-06-05 @ 18:50:59
Postat av: Karin

Jag ska sitta hemma och försöka lindra min förkylning.. Inte så kul! Men nästa helg ska jag göra halmstad :)

(jobbar på att fixa en blogg så du kan hålla koll på mig)

2009-06-06 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0