God kväll allesammans!

Då är dag 1 av mitt älskade 6 dagars pass klart! only 5 to go.. kände att de var fäsigt o ta på engelska. Men jag tror att de ska gå snabbt, hoppas de i alla fall... helgen är ju korta dagar sen så kommer meine karen o gästspelar i början av nästa vecka, hon ska vara med mig hela dagen för att komma in i rutinerna igen innan hon ska jobba i sommar! Då hoppas vi ju på en fest igen! har bara en bild kvar från sommarfesten på bulls, så får ju visa den, trots att den är aningens raddig, men va fan karen, de bjussar vi på! :)



O vem fasiken pillar dig i håret karen? haha!

Sen har vi ju ännu en gammal gigant kimsidimsi som tror att varberg har något att komma med mot halmstad i en sommarstad duell?! ;) så snart kimsi, så kör vi, en kväll där o en kväll här! :)



Ikväll är de en lugn kväll med lite tacorester från igår o snart criminal minds nu, mysigt! hoppas i alla har en trevlig torsdag med. :)

Kommentarer
Postat av: Kim

JA jag planerar för fulla muggar!!!!

2009-06-11 @ 22:00:30
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha va det fäsigt??

du är för söt!! go bild på dej o karen :)

nej, vem fan pillar henne i håret o varför?

haha...måste ses snart min fis! puss

2009-06-12 @ 10:58:59
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Paulina

det har jag gjort nu ju :) puss

2009-06-12 @ 11:44:16
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0