Raddekväll!

Raddekväll with the gädders.. men inte vilken raddekväll som helst utan emelie har äntligen gjort sin tatuering.. =) gjorde en hel del ont, men de gick så snabbt så jag klarade de utan problem, mamma o plina fick ju vara med, men så ska de ju vara. =)



Lite kletig av min kära bepamthen... =)



Vadå nöjd?

Idag gjorde plina moussaka med lite hjälp utav mig, blev attans gott. =) hon är en jävel i köket! Gäddarna tyckte också att de var mumsigt, har bara myst hela kvällen, kollar en film med michelle pfieffer som går på tv. faktiskt ganska bra. =) lite bilder fick vi ju ta också.. =)





Mysigt värre.. =)

Nu har man 6 dagars jobb framför sig, fy fan..

Catch you on the flip side!

Kommentarer
Postat av: Kauren från skåneland

Emelie, vilken tjusig tatuering! Fallar du för trycket nu när både jovan, erik och christian tatuerat sig? Kanske en giganten-trend. hehe. Modigt av dig att göra den på handleden, måste gjort jävla ont

2009-01-09 @ 13:32:21
Postat av: Paulina

jaaa va fint!!!

snart kommer jag till dej o storkockar igen!! :)

puuuusss

2009-01-10 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0