Ledig dag!

Så skönt att vara ledig idag.. kunde sova hur länge jag ville o bara ta de lugnt! hur skönt som helst, välbehövligt för mig just nu! Men har varit lite duktig, har dammsugit o ska snart diska o städa toan!

Nu har precis plina varit här en stund.. hon slutade klockan 4 men skulle hämta sin mamma vid fem så hon kom inom en sväng o tjabbade lite. trevligt trevligt! hon ska börja en kör ikväll, så himla fräsigt. i looooove henne att hon gör såna mysigegrejer!



Looooooooooove!


O satt o kollade lite andra bloggar o hittade då denna gamla bilden på mig, när jag hade långt brunt hår, så de är en sån skillnad från nu när de är kort o blont. är ju då tvungen att lägga ut två bilder för att visa skillnaden, jag tycker det är mysigt i alla fall! =)





Vet inte riktigt vilket jag tycker är finast, men trivs bäst i de blonda, men de mörka är så fint på foton! Dilemma... haha!

Nej, om man skulle ta o vara lite duktig nu!

Ha de gott allesammans! =)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej min snutte! vad fin du är i ditt nya hår! Men håller med, det mörka också väldigt fint... allt har sina fördelar och nakdelar.. =) du fixar dina arbets dagar. du får tänkla framåt! Nu har jag äntligen internet så nu kan vi prata mer =) pussar

2009-01-22 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0