Jaaadåå

Igår kom jag o plina o tänka på de gamla hederliga uttrycket jaadåå. så varför inte döpa dagens inlägg till de. =)

Igår fyllde allas vår kära gädde år! "Jag må han leva, jag må han leva.."



Grattis kära butch! =) (helt underbar bild)

Inatt nanade min plina hemma hos mig, de var ett litet tag sen så de var verkligen jätte mysigt, hon låg o kollade på gamla barnprogram på youtube, o då fick jag ju ligga o snarka lite vid sidan, har börjat snarka fast jag inte somnat, den är så sträng. =)

O nu idag har jag plockat bort allt mitt julpynt o städat massa, så kommer plinis sen så ska vi laga något gott att äta. =) För hon är hos en klasskompis nu o övar på en tenta.

Har så mysigt med min gumsa, måste därför lägga upp lite bilder från vår gulaschkväll som kommer till att bli en riktigt tradition. =)







Helt underbart, nu stundar bara den stora ärtsoppefesten, är de någon som vill vara med? =)

Nä, nu ska jag försöka göra mig lite tjusig.. ska ju snart o handla, då kan man inte se ut som hej, kom o hjälp mig. =)


Kommentarer
Postat av: paulina

haha...va mysigt inlägg...

jag tycker att idag har båda sett ut som hej kom o hjälp mej... :)

o nu blev du attans stissig...10 minuter!!!

o stinker vitlök gör vi med!!! :)

pusssssssssssssss fisedbaasen

2009-01-06 @ 20:10:54
Postat av: Kim

Älskar din bild med strumpbyxor! :)



Jag vill anmäla mig te ärtsoppefesten, men bara om det är med varm punsch å pannkakor!



Kramar

2009-01-06 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0