Äntligen!

Så där ja, då var man äntligen ledig imorgon! =) gooooott! Ska bara slappa framför datorn, med den underbara känslan att jag är ledig imorgon! sova i alla fall till elva blir de. =) sen ska jag var hos P klockan 1, när jag är klar där så kommer plina o hämtar mig, då ska vi åka o kolla på massa djur, har faktiskt kommit in mer på ett marsvin nu, hade de när jag var liten, så de hade varit mysigt! =) vill ha en kille, för vet redan vad han ska heta.

Annars händer inte så mycket! Kära Kimmsidimmsi i varberg har börjat sitt nya liv nu, började i måndags, vill bara ge henne all min kraft, vet att de är tufft, men tror verkligen att du kommer klara de! =) för du är så jävla bra kim! heja dig!



Heja Kim! (seeeexy)

Nu ska jag njuta av tanken att jag är ledig imorgon, ni tycker inte jag är tjatig om de.. =) så nu tackar jag för mig för ikväll!

Ha de gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kim

ååå emelie jag blidde rörd!

Härlig bild du hittat me...



2009-01-27 @ 21:10:04
Postat av: Paulina

jaaaaaaaa massa myyyys!!!

längtar till imon!!! puss puss

2009-01-27 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0