1 av 6 avklarat!

nu är de bara 5 dagar kvar tills jag är ledig.. räknar verkligen ner.. =) men de måste man göra så att tiden går lite, liiiiite fortare.

Å jonas, wanted är inte så dålig, den är i alla fall värd 4 gobbegobbar! jag gillade den. =) du ska inte vara så moppsig lillebror! men de var mysigt att du kommenterade, får inte bli sista gången!

nu börjar snart criminal minds, spännande, thats some pretty good shit. =)

Avslutningsbilden idag får bli på mig, min kära far o hans anettesingen! =)



Ha de gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Paulina

ha det gott :)

2009-01-24 @ 12:01:37
Postat av: gädden

tjusigt

2009-01-24 @ 20:28:17
Postat av: Kim

ÅÅÅ pappsi gamla chefen! Hälsa han så gott från moi!

KÖss

2009-01-25 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0