Strängt!

Min dator har blivit helt konstig, kan inte komma ut på internet längre, därför slutet i förra inlägget blev lite kort o konstigt! =) men den bjuder jag på! alltid ska man bjuda på något! Jag hoppas verkligen att du bjuder massa på saker du med malin! de e ju du o jag som är bäst på de! =)

Igår var de en ledig dag med lite handling till bebisarna o lite dans med plinisen, sen var de mat med gäddarna! gooooott hade dom gjort! =)

Detta var bara en liten hälsning från mig till alla er! Ska snart bjuda på lite mer bilder o festligheter!

Ha de gott allesammans!

Ps. O stort grattis till kimmsidimmsi som klarat 9 dagar nu utan något fusk! =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack min lilla melon!!!!

2009-02-05 @ 21:28:21
Postat av: Rasmus

Tråkigt när det inte funkar! Vet hur det känns! Längtar till bilderna och festligheterna kommer! Höjdpunkt! =) Älskar dig snuttan! mindre än en månad kvar! Pussar

2009-02-06 @ 13:40:58
Postat av: Paulina

mys...mysa mys mys

2009-02-07 @ 13:12:58
Postat av: to my berryfart

Uppdatera!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0