Lördag 090221 17.33

Igår skulle jag ta de lugnt, vara med mina bebisar o ta de väldigt lugnt! men så kom nikki o skulle hämta lite alkohol som låg här.. då tänkte jag att jag tar en öl med henne, sen sa nikki till mig att följa med henne till en förfest, ville ju inte, men ändå kanske lite, de var ju trevligt folk på förfesten! så kom malin o hennes kompis amanda, tror jag hon hette. så jag fixade till mig, så tog vi taxi dit! alltid taxi när jag är med! =)

Kära bengtbenganbengtsson var på besök! =)

Här tillsammans med nikkigumman!



Värdinnan Jenny o flickebarnet! =)



Sötaste Malin o Amanda (då antaglien)



Jag o flickerbarnet!



Jag o min vapendragare för kvällen! =)



O Jim körde en, de bjuder jag på!



Försöker va med alla tre... =)



Vad vore ett inlägg utan en pussmunsbild?



Så där ja... den får till o med avsluta inlägget!

Kvällen gick bra, de var mysigt o vara med nikki! vi dansade på bra o blev lite på pikalurven! =) men jag klarade jobbet med bravur idag i alla fall! =) när de stängde igår så kämpade jag o nikki som fan att få till en efterfest, för hon hade oscars lägenhet ensam.. men de gick inte så bra för oss... var nog för att de var så halt ute.. haha! alla runt omkring ramlade hela tiden! nä, men de var nog bra att de inte blev någon efterfest.. då hade de inte varit bravur på jobbet!

Ikväll kommer paulina hit! vi ska tjabba massa! ska bli underbart!

Ha de gott allesammans nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0