längesen sen sist!

jaha då har man inte tjabbat här på länge... tänkte bara visa lite från min helg, först en nykter utgång med plina o linda... hade vip på mårtensson så tänkte kolla läget där.. först gjorde vi oss fina hemma hos mig!



när kom in till stan vi elva så var de helt dött, inte en kotte.. tyckte de kändes som man var liten o skulle på disco för man var ju nykter o allt... men vi kom in till mårtensson fick en gratis öl, sen tyckte vi inte riktigt om att vara där så vi gick till idas för att kolla läget, visst att de var en nykter utgång men en liten cider går ju alltid ner. =)



man måste ju köra lite john från våra bästa år... de är ju givet! o magnus betner i bakgrunden.. haha!



efter lite dricka på idas o träffade ju min kära jobbarkompis o allt. =) sen tänkte vi gå in på valentine för rickard skulle fixa så att dj:n skulle spela kalle theodor, den är ju bäst just nu! så vi väntade o väntade.. försökte oss på lite dansmoves, jag tyckte de var roligt i mellan åt, men de finns så väldigt mycket idioter till folk, som ska dansa på en, inte jämte utan helst på en. de är så strängt! men efter många om o men så kom äntligen kalle theodor, o j*vla vad vi dansade!!!!! synd bara att typ 6 stycken skulle dansa med oss... men vi bara hatade dom, vi ville ju dansa själva! men vi försäkte glömma dom o bara köra på!

sen tackade plina för sig o jag o linda var kvar till stängning sen kom boffe o hämtade oss... kom hem till mig o linda åt lite... mens jag jag o boffe posade lite!





vi tyckte att vi var heta i alla fall... =) o linda åt upp de sista av tonfisksalladen!



sen åkte dom hem o jag nanade för man skulle ju jobba på lördagen.. när jag kom hem efter jobbet så tog jag en powernap sen var de utgång igen... jag o linda var fit for fight!



denna drickan gäller hela tiden! är lika viktig som jag! =)



o linda drack i vanlig ordning orgasm... =)

sen var de massa foto hela kvällen, tyckte vi var heta... eller inte, men de bjuder vi på! så j*vla roligt hade vi!







detta bjuder vi på!!!

sen när vi kom in till stan så träffade vi på jossan, nikki o massa annat trevligt folk! =)



kul kul!!! sen dansades massa! en trevlig kväll!

nu ska de snart dansas med plina! va inte så torr, lighten up babe!

KJAM o KRAMIZAR

(de värsta som finns)

Kommentarer
Postat av: Kim

Ååå älskar dammsugarbilden, skrattar mig dubbelvikt!!!

2009-02-11 @ 19:52:28
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Kramizar.... hur kan du ens använda detta ord? Förbjudet! Så pigg har du aldrig sett ut när du kommer hem från stan kl 3 Emelie! Blev helt förvånad =) Men det är nog för att du och jag aldrig har lycktas hålla det så nyktert haha. Varför var det inga sen bilder från i lördes =) ? Älskar dig! Är det du som har kommenterat på min blogg föresten med anonymt? pussissar haha

2009-02-12 @ 01:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0