Kalas!

har varit hos min mormor ikväll, hon fyllde 70! de är massa gammalt... känns de som i alla fall! men både mormor o morfar är så attans pigga! så skönt! så de var hela släkten o grejer, men de är mysigt.. mamma skulle vara duktig o diska hela kvällen, lyckades ta sönder två tallrikar... är de inte jag så är de hon! så var de visst en jätte fin tallrik som gick sönder, så de tjabbades ju massa om att just den gått sönder, så sa de märket på den! typiskt mormor o hennes systrar! men de är så underbara! =)

nu ligger jag i min säng.. ska nana vilken sekund som helst! skönt att komma i säng någorlunda tid, blivit lite slarv med de på sistonde! illa illa! ska bara prata lite klart med min rasmus! nu kommer hon snart hem! saknar henne så.. en lite utgång o stor baluns i danmark planerad! =) LÅDA!







Gunnar älskar sin rasmus!

de var allt för mig ikväll!

o plina maaaaassa mys med dina naglar... i looove it! älskar the treasure!

ha de gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Rasmus!

Jag var ett paket hela den kvällen!! haha hemsk bild! men annars var det världens finaste inlägg! tack mitt allt, värmde varje lite del av kroppen! Du vet hur man gör för att pigga upp!! LOVE

2009-02-13 @ 00:47:30
Postat av: Paulina

jag har maaaasssa myst med mina naglar idag!!

fyra timmar tog det...jisses..

blev sådär, men vet redan hur jag ska göra näst gång :)

pusss älsk the berryfart

2009-02-13 @ 14:12:17
Postat av: Kim

Ajaj för dom gamla så spelar det ingen roll vad man slår sönder. Å dom e så sköna när dom börjar tjabba om det :)

2009-02-13 @ 21:59:02
Postat av: Din FAR

Hej!! min bästa Tjådda.... tack för att jag har fått låna datorn, jätte trevligt, bättre dotter finns inte i hela universium, världen,jordklotet, evigheten och i Nissaström....

Älskar dig!!



PS men vem fan e Rasmus

(hm.hm...måste vara Malin, kanske)

2009-02-17 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0