Grattis Malin!

Vet att inlägget kommer någon timme för tidigt! men imorgon fyller älskade hjärtat, rasmus, malin 20 år!! systemetmyndig! =) Hoppas verkligen att du får en mysig dag och att du hade skit kul med tjejerna när ni var ute in the england i helgen! o nu ska du snart firas här hemma med! hoppas vi ska få de låda!

Med detta inlägg vill jag önska världens sötaste malin, världens bästa födelsedagsvecka!



Grattis i massor!
Söta underbara du!



Måste ju in min tribute till dig passa på o tacka dig för att du är du! en underbar person som alltid ställer upp oavsett vad de gäller, bakfyllemys, fest, färdigcigg, mat  på eurostops parkering, tossiga grejer, stan.... vad som helst! vet att jag alltid kan ringa till dig o svaret blir alltid detsamma! de betyder så mycket!





Nu kommer du snart hem på heltid också, vet inte hur du känner för de, men jag tycker att de ska bli helt fantastiskt! nu kan vi äntligen bara vara igen, de som vi gör bäst! o lite äventyr också, lite tylösands grejer! =)

Nu syns vi snart hjärtat! O återigen GRATTIS på födelsedagen!



Jag älskar dig så mycket! Tack för att du finns i mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Rasmus, Malin ja kalla mig va du vill!

Tack du underbara du!! Finns det bättre? Kort kan slänga sig i väggen, ett helt inlägg vem får det lixom? Älskar dig mitt hjärta!! Ses om två dagar! Pussar

2009-02-24 @ 00:45:41
Postat av: Paulina

nämeen va fint inlägg emelie!!!

var bara tvungen att kommentera det men jag vet inte riktigt vad jag ska säga :)

puss puss

2009-02-24 @ 11:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0