De bjuder jag på!

De är alltid en massa grejer som de ska bjudas på.. men de är ju de som är meningen med bjudningar... =) i inlägget här kommer lite bilder på mig som kanske inte är så bildsköna! men då säger jag ju som rubriken, de bjuder jag på!

har inte haft min dator hemma på ett tag, min älskade bästaste pappa har lånat den lite, han har laddat ner massa grejer! därför de har varit uppdateringstorka!

har varit ledig nu i två dagar.. har bara tagit de lugnt, har umgåtts en del med min nya bästis. =) vi har de faktiskt skit kul ihop! festade till de lite i tisdags, de var nice, tvingade han att se dirty dancing, men han tyckte att den var bättre än förväntat! =) men den är ju såååå bra!

o nu börjar mitt 6 dagars pass, de e strängt!

i helgen var jag ute båda dagarna, i fredags med linda, totte o en liten touch av plina, sen var de bara jag o linda på lördagen! här kommer lite bilder från helgen!













Så himla raddiga men goa bilder! en relativt trevlig kväll, med mkt dricka o en del dans.. sen var de lite tråkiga grejer, bland annat, så går folk visst runt o snackar massa skit, o säger saker som inte är en siffra rätt! tråkigt, men dom kan man skita i.. vi är väl lite bättre än dom endå, eller vad säger ni mina tjejer? ;)

Sen har jag inte så mkt bilder från lördagen, men fräste till de med bruna linser, så fick tagit en bild på de i alla fall..



Dansade massa hela kvällen, de var mys. kom tyvärr in till stan sent, jag o linda drack lite alkohol hos min kära mor, de var mysigt o trevligt!

Sen var de en luuuugn dag på söndagen, var jag trött! så jag tog en mys dag med mina bebisar! de var den alla hjärtans dag kärleken som jag fick o de ska jag säga er, de räckte gott o väl! =)





Är de inte underbara, mina bebisar?!

Finns för tillfället inget bättre än dom!

Nej, om man skulle krypa sig till sömns nu!

Tack för promenaden igår plina! du får mig alltid på bättre tankar! otroligt tacksam över att jag får vara ditt allt! din smärta går igenom mig, kommer du ihåg de? =) älskar dig!



Hej, kom o hjälp oss!
(men de bjuder vi på)


Ha de gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja snacka om raaaadddigt! :)

2009-02-20 @ 11:15:51
Postat av: Paulina

haha...ja det var en rätt raddig bild i slutet ja :)

men vi ska gå massa fisen...var jättemysigt!!

o glatt på två sätt :)

puss pss

2009-02-21 @ 11:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0