29 december

Goddag allesammans!

De var ett tag sen sen sist.. har en enkel förklaring till detta.. jobb, jobb, jobb o lite mer jobb. hann med julen i mellan lite med! :)

Hade en jätte mysig jul.. jag, mamma o pappa delade ut julklappar på morgonen, åt lite frukost o bara möööös! fick ett armband, en kamera o massa smått. :D sen var de mysdag resten till morfar kom o hämtade mig o mamma vid halv sex, då åkte vi till meine moster o hennes familj. de var jätte trevligt! delade ut julkapparna till glöggen, sen god mat o massa tjabb! en liten tradition är ju julklappsspelet! jag vann lite flaskor, sen fick jag lite biobiljetter o grejer! efter de så spelade vi lite kort. :) jag måste erkänna att jag var lite slirig då.. hade druckit ett par gin o tonic. men men, de bjuder jag min lilla släkt på. :)

Sen när jag kom hem vid elva tiden så var malin där... så himla mysigt! hade ju inte träffats på ett par månader o de var den enda chansen vi hade när hon var hemma.. jag jobbade ju hela tiden annars. vi satte oss under fläkten, drack o rökte o pratade massa! löste alla problemen! :) vid halv två tiden somnade vi, goa i gasen, eller i alla fall jag. :) sen blev vi väckta vid tre o hamnde på efterfest då.. o fan va kul vi hade... precis som de ska vara när jag o malin är med varandra. :D

Sen var de lillejul med plina! mysemys! fick en berlock till mitt armband. :)

O mellandagsrean började 07.00 på giganten den 26. o när vi öppnade dörrarna så strömade de in massa folk, fick stoppa kön två gånger. katastrof! men jag o mina kassatjejer var jäääääätte duktiga! :) meine plina klarar sig skiiit bra!

Snart nyår! fan vad jag ser framemot de.. blir en liten bjudning på 7 personer i min lägenhet. :)

Bilder kommer lite senare.!

Ha de nu så gott.. så kommer bilderna snart. :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

jaha...här har man tid att skriva blogg när man jobbar?? :) men jag älskar det!!!

längtar till nyår...eller nej...får inte ha några förhoppningar...det blir bäst då!! men det blir ett gott gäng!! puss

2009-12-29 @ 13:30:08
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Kim

ROCK ON!

2009-12-29 @ 20:49:08
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Nyårsbilder och berättelse tack! Puss

2010-01-02 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0